Beoordelingen van Eddy's Sushi Venlo

Recente recensies

5.0
Loes
13 mei 2024

De temperatuur van de sushi was niet goed, het leek erop alsof het niet gekoeld is vervoerd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. Poels
12 mei 2024

Dat de sushi lekker is dat is duidelijk. Bezorger belde dat hij iets later zou zijn en dat was fijn. Vorige keer was het een uur te laat en we kregen geen contact. Dus wij zijn deze keer dik tevreden.

Wilma
4 mei 2024

Kan alleen maar zeggen SUPER!!!

Rob Scheepers
28 april 2024

De sushi was allemaal OK behalve die van Willems borrel plateau kwam niet meer helemaal 'vers' over......

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MR
27 april 2024
Mieke
21 april 2024

Heerlijke sushi. Ze zouden voor mij wel wat kleiner mogen zijn.

Bobbie
20 april 2024

Eten was lekker. Alleen een tijdvak gekozen (18:00-19:00) en nog 55minuten te laat!!!! Heel slecht

De Bruijn
13 april 2024

Het was heerlijk zoals ik gewend ben van jullie. De mensen die op bezoek kwamen vonden het ook heerlijk. Bedankt!

Nadia
13 april 2024
Petra
13 april 2024

Beste sushi in de regio en altijd op tijd bezorgd

Jessie
8 april 2024
Melanie
7 april 2024

Eten was heerlijk! Alleen zat er maar 1 zakje wasabi bij en dat bij een bestelling van meer dan €100,-. Dat was jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HT
7 april 2024
Rob Scheepers
1 april 2024

Heerlijk!

Maik Bonants
1 april 2024

Was super lekker. Maar helaas de stokjes, wasabi, saus en gember vergeten..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
1 april 2024

Die koekjes 🥰 super lekker! Altijd genieten

Birgitte Peters
30 maart 2024
Patty Kessels
28 maart 2024

Zoals al jaren....altijd super! Alleen was de Crazy Crunch niet meer warm! En dàt moet niet. Next time warm please! Groetjes van een tevreden vaste klant.

Rob
28 maart 2024

Crayfish blijft geweldig, een echt usp. De paling leek daarentegen minder vers. Bezorging was supersnel, 17.15 besteld, 19.00 uur geleverd.

Marjan
26 maart 2024
Rob Scheepers
24 maart 2024

Super lekker en gevarieerd!

Roy Wolterink
23 maart 2024
Edwin Keijsers
18 maart 2024

Niet dat wij er last van hadden maar wel voor jullie administratie, alles zou bezorgt worden tussen 18 en 19 uur mar het kwam om 19:30. bezorger had netjes excuses aangeboden.

Van de Laar
10 maart 2024

Sushi, zoals gewoonlijk, lekker. Alleen geen stokjes, soja en wasabi erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andrea Penco
10 maart 2024

Ruim twee dagen van tevoren besteld en gekozen voor levering tussen 17.00 en 18.00. De Bestelling werd rond 18.10 uur geleverd. Jammer dat een rol werd niet geleverd (vergeten). Ze hebben aangeboden om dit alsnog te leveren, of dit te compenseren met één waarde cheque. We hebben gekozen voor een waarde cheque. Dit is tot op heden (3 uur na de levering) nog niet in ons bezit.

Marly
8 maart 2024

Sushi was weer heerlijk! Fijne bezorger en zoals altijd mooi op tijd. Voor mij is het enige min-puntje de website. Ik denk dat die eenvoudiger kan. Het is voor mij altijd even: " hoe ging het ook alweer?"

Marjan
5 maart 2024
Anja Arts
2 maart 2024

Lekker eten en netjes bezorgd

Nicole
25 februari 2024

Het was weer genieten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

CS
25 februari 2024
Claudia
24 februari 2024
Angelique
20 februari 2024

Het was heerlijk perfect op tijd geleverd super bezorging

Rob Scheepers
18 februari 2024

Die nieuwe box is echt heel erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
17 februari 2024

Heerlijke pokebowls en sushi en exact op tijd bezorgd, hier gaan we zeker vaker bestellen!

Chantal fakkeldij
15 februari 2024

Het eten was heerlijk. Maar de sushi zou tussen 17.00 en 18.00 komen. Deze was er pas om 18.30. Telefoonnummers gebeld die op de site stonden, geen gehoor!

Bas
14 februari 2024

Tussen 18.00 en 19.00 zou het komen. Uiteindelijk was het 1,45 uur later dat het eten kwam. Eddy’s zou het nog goed maken, dus ben benieuwd. Kwaliteit was wel weer top!

Resie Peeters
14 februari 2024

Bezorging tussen 17 en 18 uur. Hij was er pas om 18.17 uur, jammer!

Jessie
14 februari 2024

Was weer heerlijk!

Anita de klerk
13 februari 2024

De laatste tijd gaat er met regelmaat wat fout betreft de bestelling. Deze keer één rol vergeten, werd wel netjes opgelost. Speciaal nog gevraagd om de wasabi en soja saus niet te vergeten. Maar 3 zakjes wasabi voor 14 rollen dat is wel heel erg weinig!

Vera
11 februari 2024
Geert Geven
4 februari 2024
Diana
4 februari 2024

Mooi op tijd, en zoals altijd weer heerlijk

Nijs
3 februari 2024

We hadden geen eet stokjes erbij.. Voor de rest weeer heerlijk!

Joyce
31 januari 2024

Gisteren sushi besteld en gisteravond viel de smaak en kwaliteit ons al ontzettend tegen (weinig smaak en rijst leek echt anders te zijn). We hebben dit zo gelaten omdat het normaal altijd gewoon goed is en we niet meteen willen zeuren, maar nu blijkt mijn vriendin vannacht ontzettend ziek te zijn geworden. Uiteraard moeilijk te zeggen of het van de sushi komt, maar ik wilde het toch even doorgeven.

Dick van Dijck
30 januari 2024
Lynn
24 januari 2024
Gaby Maarse
22 januari 2024

Zoals altijd weer helemaal perfect!

Ingrid van Eijndhoven
20 januari 2024

45 minuten na het bezorg venster en sushi lag rommelig in de doos. Koekjes waren helemaal een ravage. Bezorgen zei dat de doos uit de krat was geschoven.

Rob Scheepers
16 januari 2024

Super lekker!

Ellen
13 januari 2024

Jammer dat ik bij mijn grote bestelling maar 4 paar sushistokjes kreeg… nu moest ik nog op jacht naar extra stokjes wat nog niet zo makkelijk was.. maar verder heel erg tevreden 😊 genoten!

Bos
8 januari 2024
Wendy
2 januari 2024

TOP!!

Daphne van Gool
27 december 2023

Kwaliteit en klantvriendelijkheid gaat sterk achteruit. 2 x 35 min te laat bezorgd. Heel irritant. Ook geen excuses. Sushi is niet meer wat het was. Te koud en smaakt niet bijzonder meer. Jammer maar dit was de laatste keer dat ik besteld heb.

P Nijs
27 december 2023
Poels
26 december 2023

Super lekker en vers!

Charlotte
26 december 2023

Mooi, Goed en lekker! Helaas miste ik een aantal zaken die ik wel besteld en betaald had

Els van lier
25 december 2023

Alleen maar complimenten. Sushi was overheerlijk. Zag er keurig uit. Ook complimenten voor bezorging.

Birgitte
25 december 2023
Rob
25 december 2023

Uitmuntend van smaak! Ook de speciale Kerstrollen Wauw!

De klerk
25 december 2023

Er werd deze keer geen sojasaus of wasabi bij de bestelling geleverd, bij de luxe rol was de aardappelchips er niet bij geleverd. Erg jammer dat zo’n dure rol dan niet compleet is. Je mist het krokantje in de smaakbeleving. Verder altijd goed, maar met de drukke dagen gaat het bij ons dan toch regelmatig mis.

Cindy Vaughan
25 december 2023

Het was weer fantastisch. De hele familie was enthousiast over de kwaliteit! Heerlijk gegeten. Fijne feestdagen 🎄

Andrea en Janneke
24 december 2023

Fantastisch sushi, super lekker!! Op tijd geleverd en op kerstavond. Super goed kwaliteit en top service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
24 december 2023
Monique
24 december 2023

Heerlijke sushi! Vriendelijke bezorging.

Slangen
24 december 2023

Weer zeer geslaagd. Superrr

KG
24 december 2023

Altijd top!

John
24 december 2023

Goed bezorgd en de aangegeven

Houwen
20 december 2023

Fantastisch!

Mark
20 december 2023
Michelle Jacobs -Alards
14 december 2023

Heerlijke smaakvolle sushi, verse ingrediënten gebruikt. Mooi opgemaakt en vriendelijk personeel.

Lynn
10 december 2023

Tussen 18 en 19 zou het eten bezorgd worden. Kwam pas om 19:30. Niet gewend, normaal nooit geen last van gehad

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
10 december 2023

Altijd TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
7 december 2023

Heerlijk. Vooral de keuze in kleinere hapjespakketten. Sushi die je met stokjes kan oppakken en opeten. De grote sushi is lekker maar moet wel eerst met mes worden doorgesneden.

Bas vd Heyden
5 december 2023

Helaas geen wasabi en geen stokjes.

Roy Wolterink
2 december 2023
Rob
1 december 2023

2 smaken waren bijzonder vers en lekker, en 2 helaas niet zo vers. (zat een sticker van Benders op)

Sanne
30 november 2023

Superlekkere sushi, vers, mooi opgemaakt, in diverse heerlijke smaakcombinaties!

Petra van Haren
28 november 2023

hele vriendelijke bezorger die meteen excuses heeft aangeboden voor het te laat komen. Alsnog hadden we op een levering tijdens het opgegeven tijdsvenster gehoopt, vooral omdat we al een aantal dagen vtv besteld hadden.

Marjan
24 november 2023

De levering kwam ruim na de aangeven tijd van het leveringsblok van een uur.

Froukje
21 november 2023
Philip N
20 november 2023

Lekker en op tijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Braam
19 november 2023

Zeer maar dan ook zeer laat bezorgt 5x bellen en telkens over 5 min is de bezorger er

Pluijmakers
18 november 2023

Beste, Vanavond hebben we vanuit ons vakantieverblijf bij Landal Marina Resort een bestelling geplaatst. Helaas was de bezorging niet zoals we eerder hebben mogen ervaren (bezorging in Susteren). De bestelling werd 45min later dan het aangevinkte tijdsvak bezorgd. Dit vonden we zijn zeer teleurstellend. We hebben na 15min contact gelegd waarbij een collega aangaf dat de bezorger onderweg was. Het was voor ons niet duidelijk hoeveel later het zou gaan worden. We hebben ook tweemaal contact gelegd zonder gehoor. De optie voor een tijdsvak van 1 uur is al ruim genomen, wanneer er dan vervolgens nog 45 min extra bijkomen dan is het wel jammer. De bezorger heeft ter plekke alle moeite gedaan om de sushi aan huis te bezorgen. De sushi smaakte verder ook heel goed. Groeten

Jeroen
18 november 2023

De garnaal in de sushi rol was niet gaat!

Lieke
18 november 2023

Nog nooit zo,n slechte sushi gehad, de hele garnalenrol was rauw en niet door te snijden. Daardoor was onze eetlust voor de andere rollen ook vergaan.

Van Oijen
16 november 2023

Hadden sushi besteld en waren lekker aan het eten tot dat mijn dochter in de sushirol een lange blonde haar had zitten. We garden even geen trek meer en meteen gebeld om dit te melden. Jullie gingen gelijk in oplossingen mee en excuses. Als vergoeding kregen we een korting aangeboden een gratis sushi box. Wij bestellen best vaak bij jullie en zijn zeer tevreden. Dit was echt een mooi alternatief/ tegemoetkoming. Top opgelost en zeer klantvriendelijk. Dank jullie wel.

Marjan
13 november 2023
Nikola
8 november 2023

Meestal tevreden met de sushi, echter deze keer was was de zeewier mega taai je kon het gewoon niet doorslikken, niet te eten gewoon. alle 3 vriendinnen ook last van, ook vonden we de garnalen op sommige rollen ook apart van smaak, jammer! Hopelijk de volgende bestelling weer beter..

Anneke
6 november 2023

We hebben heerlijk gegeten en t was allemaal netjes op tijd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
5 november 2023

Zoals altijd super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Scheepers
5 november 2023
Miranda
31 oktober 2023

Heerlijk heerlijk heerlijk. Jammer dat de stokjes en soyasaus op waren, dus voortaan eerder de voorraad controleren.

Janssen
30 oktober 2023

Was echt super lekker! Kan een heel verhaal typen, maar was gewoon fantastisch.

Anna niem
30 oktober 2023

Teleurstellend. Ik had een bestelling gedaan met tijdslot 18.00 - 19.00. Om 19.10 contact opgenomen of de bezorger al onderweg was. De bezorger was al een poosje weg, maar had een drukke route. Als het eten er over 15min niet was mocht ik weer bellen... Na 20 minuten opnieuw gebeld. De bezorger reed net uit Venray weg. (Blitterswijck is ongeveer 15 a 20 min). Na een half uur, inmiddels 20.00uur!!!!! De bestelling afgebeld. Ontzettend jammer. De ena laatste keer was de bezorger ook wat aan de late kant. Jammer. We zijn toch redelijk trouwe klanten. Eddy's was vorig jaar echt een stuk beter. Het word steeds duurder (verzendkosten was eerder gratis) ik snap dat Venlo - Blitterswijck niet meer gratis kan, is ook niet erg. Maar de service word wel steeds slechter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan
30 oktober 2023
Geert Geven
28 oktober 2023
Maud
28 oktober 2023

Als enig tijd zijn wij vanuit Venray fan van Eddy sushi. Vele malen al besteld op 2 adressen in Venray meestal voor 4 man. Zo ook gisteren. Maar……ondanks dat we voor 90!!!euro bestellen is het niet genoeg, de hoeveelheid is net aan. 2 dames 2 heren. Normale eters. Het is allemaal erg lekker zoals altijd maar de hoeveelheid is karig. Ik weet zeker dat het voorheen ruim voldoende was. Of moeten we anders bestellen, andere producten? Dan vergeet de bezorger gisteren ook nog een schaal af te geven en zitten we te wachten tot er een nieuwe komt. Dat word wel opgelost en zien we dat we 3 mini zakjes wasabi hebben gekregen Tja Eddy sushi dat kan toch allemaal wel wat beter. Nogmaals smaak en opmaak prima prijs en hoeveelheid niet. Hopelijk doen jullie er iets mee. Gr Erwin en Maud

H.T.J.M. Koenen
25 oktober 2023

Alles was perfect!

Rob Scheepers
23 oktober 2023

Top de bestelling kwam zelfs een stuk eerder dan verwacht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke
22 oktober 2023

Heerlijke sushi, maar 2 paar stokjes bij een bestelling van 7 rollen à €95 was wat karig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.